Nejnovější zprávy: Mladá žena ztratila během hokejového MS před arénou dvě malé děti, policisté je našli Sedmatřicetiletá žena na motorce se srazila s autem, utrpěla vážná zranění

Společnost

Outlet Arena Moravia otevírá novou prodejnu a vylepšuje hygienická opatření

​Ostravská Outlet Arena Moravia (OAM) otevřela novou outletovou prodejnu Under Armour.

Foto: OAM

Tím novinky mezi jejími nájemci nekončí, naopak. Další dvě nové značky rozšíří sortiment OAM koncem října.

Under Armour je pro mnohé milovníky módy a stylu synonymem pro nadčasové a šik sportovní oblečení. Značka si zakládá na tom, že její kousky udržují příjemnou tělesnou teplotu a suchost, a to při jakémkoli sportovním výkonu i aktivitě.

Ve své nabídce myslí Under Armour na muže a ženy vyznávající aktivní životní styl. Má komplexní systém dělení dle kategorií a nakupování je proto přehledné a pohodlné.

Cílem Under Armour je nabídnout komukoli na světě špičkové produkty s originálně vyvinutou strukturou látek, exkluzivními vlastnostmi odvodu potu a osvědčenými inovacemi.

„Pokud jde o aktivní životní styl, hraje tato značka zásadní roli v šatníku každého volnočasového i profesionálního sportovce,“ říká k otevření prodejny Šárka Kreissová, marketingová manažerka OAM a dodává: „Slavnostní otevření Under Armour potěšilo zejména ty, kteří si tuto značku v OAM přáli mít.“

Naznačila také, že ji budou brzy následovat další dvě žhavé novinky, které udělají radost milovníkům ležérních trendy kousků a luxusního spodního prádla. Přesnější údaje slíbila včas oznámit.

OAM aktivně řeší také situaci v souvislosti s nakupování bez obav a rizika z COVID-19. Chystá se proto podstoupit nezávislý audit s certifikací, který prověří všechna zavedená hygienická opatření a ukáže další kroky nezbytné pro to, aby OAM splnilo požadavky na bezpečné a pohodové nákupní místo.

„Audit provádí organizace BUREAU VERITAS SERVICES CZ, s r.o., která sleduje mj. aspekty jako úroveň společnosti a informovanost managementu ohledně Covid-19, znalost případných rizik, druhy ochrany zaměstnanců a návštěvníků včetně přístupu ke správným osobním ochranným pomůckám a vybavení, opatření pro fyzický distanc, čistění a úklid center, posílení hygienického poradenství a hygienických zařízení pro návštěvníky,“ popsala proces certifikace Kreissová.

Výsledkem procesu bude udělený certifikát, který dává záruku, že OAM dělá vše pro to, aby si nákupy v něm zákazníci bez obav užili.

„Na cestě k certifikaci jsme udělali vše nezbytné, aby bylo nakupování u nás nejen příjemným zážitkem, ale také bezpečným zdravým místem. Tento rok nás donutil klást bezprecedentní pozornost právě na hygienu a bezpečnost. Naší výhodou je, že OAM není propojené zastřešenou obchodní pasáží a outlet se nachází pod širým nebem,“ řekla závěrem Kreissová.