Nejnovější zprávy: Senior s kolem přecházel koleje, po srážce s vlakem zemřel Během nočního požáru ve Frýdku-Místku se evakuovalo 30 lidí, hasiči zachránili děti i kočku

Společnost

Foto na památku nebo vkusná reklama. Do Ostravy míří chytré poutače

Prokešovo náměstí v Ostravě oživil zajímavý poutač City Glass.

Foto: Ostrava 360

"Je nám jasné, že reklama nemůže z veřejného prostoru zmizet, jsme proto rádi za vkusné a chytré řešení firmy Seepoint," uvedla iniciativa Ostrava 360, která usiluje o snížení dopadu reklamního smogu na město a nabízí podporu při řešení koncepční a vkusné vizuální komunikace.

Poutač City Glass bude nabízen především kulturním a městským institucím jako trvale umístěný nosič v jejich blízkosti.

Poutač má přidanou hravou funkci. Pokud na něm není plakát, funguje samostatně jako fotorámeček v podobě známky nebo třeba divadelní opony.