Nejnovější zprávy: Fotogalerie: Ostravská dáma na kolejích řídí i fotí tramvaje. A že jí to jde! Fakultní nemocnice Ostrava očkuje seniory, denně jich stihne 200

Auto

Tatra Kopřivnice hostila nizozemskou reality show. Sledují ji miliony diváků

​V průběhu loňského roku se po celé České republice natáčela nizozemská reality show Wie is de Mol? (Kdo je zrádce?).

Foto: AVROTROS

V září zavítala produkce i do Moravskoslezského kraje, kde natáčela v areálu Tatra Kopřivnice, včetně unikátního tatrováckého zkušebního polygonu.

Pořad s jednadvacetiletou historií se v Nizozemsku těší obrovské popularitě a sledovanosti. Naši legendární automobilovou značku si tak mohly v sobotu večer připomenout bezmála 3 miliony diváků u televizních obrazovek a další desetitisíce fanoušků, kteří pořad sledují online a na sociálních sítích.

Každý díl soutěže také komentují youtubeři a speciální aplikaci soutěže používá více než milion fanoušků.

Tatře Kopřivnice je ve druhém díle soutěže věnováno přes 20 minut. Náš region tak získal bezplatně mediální prostor téměř za 7,5 milionů korun (hodnota mediálního prostoru pořadu je stanovena na 7000 € za 30 sekund).

V minulosti byl také zaznamenán výrazný nárůst holandských turistů v místech natáčení.

Na natáčení spolupracovala Moravskoslezská filmová kancelář (součást Moravian-Silesian Tourism) i další české regionální kanceláře, Czech Film Commission (odd. Státního fondu kinematografie) a zahraniční zastoupení CzechTourismu v Beneluxu.

Televizní soutěže se účastní deset známých nizozemských osobností, které během natáčení plní různé typy úkolů. Cílem je mezi soutěžícími rozpoznat toho, kdo hru tajně sabotuje.

Do soutěže je prostřednictvím aplikace aktivně zapojena i veřejnost a fanoušci mohou každý týden prostřednictvím aplikace hlasovat pro svého podezřelého.

Soutěžní díl s anglickými titulky je k vidění zde, TATRA Kopřivnice od času 36:20.